شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تعمیر پکیج بوش در اصفهان

تعمیر پکیج بوش در اصفهان با بهترین خدمات در محل شما توسط متخصصین حرفه ای با یک تماس در محل کار یا منزلتان حضور یافته و پکیج بوش را همان لحظه تعمیر و راه اندازی میکند. اگر در استان اصفهان هستید و پکیج شما خراب یا با ارورهای پی در پی برخورد می کند می توانید با مجموعه اصفهان پکیج در ارتباط باشید.

در نمایندگی پکیج بوش اصفهان ما همواره در چهار فصل سال علل الخصوص فصل سرما در کنار شما هستیم و هرگونه مشکلی برای پکیج های شما ایجاد شد با یک تماس ما در کوتاه ترین زمان ممکن درب خانه یا محل کار شما حضور می یابیم و با تجربه خود مشکلات وسایل شما را نیز برطرف می کنیم. هم اکنون می توانید برای عیب یابی، نصب و هرگونه سوال با شماره ما در تماس باشید.

معرفی پکیج بوش اصفهان

نمایندگی پکیج بوش در اصفهان سه مدل کلاسیک تک مبدل فن دار، comfort دو مبدل فن دار با دو ظرفیت و مدل exclusive دو مبدل فن دار می‌باشد که تمامی مدلها در اصفهان موجود می باشد.

استفاده از پکیج‌های دو مبدل در ساختمان‌ها برای تامین آب گرم مصرفی و تامین آب گرم سیستم گرمایشی و شوفاژها مورد استفاده قرار می گیرد. مدل‌هایی که دارای فن، محفظه احتراق بسته داشته و در صورتی که محل نصب پکیج در تراس یا محیط باز منزلهای اصفهان در نظر گرفته شده باشد مناسب است.

مدل های مختلف پکیج دیواری بوش دارای سیستم مدولار الکتریکی و سنسور NTC برای کنترل دمای آب است.

ویژگی پکیج دیواری Bosch اصفهان

از دیگر ویژگی‌های پکیج‌های بوش می‌توان به سیستم جرقه زن خودکار، سیستم حفاظت از شعله، سیستم عیب یاب الکتریکی خودکار، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی است.

پکیج دیواری بوش دارای استاندارد (EN 483-2000) و گواهینامه دو ستاره (EN 13203) از اروپاست.

استفاده از پکیج دیواری Bosch در اصفهان نسبت به آب گرمکن و شوفاژ خانه مرکزی مزایای بیشتر دارد از جمله می‌توان به کم بودن نوسان دمای آب گرم در آن، اشغال فضای کمتر، هزینه کمتر و راندمان بالاتر اشاره کرد.

تعمیر برد الکترونیکی پکیج بوش در اصفهان

برد الکتریکی پکیج بوش اصفهان به هیچ عنوان نباید توسط تعمیرکاران غیر مجاز انجام گیرد در غیر اینصورت ممکن است تعمیر اشتباه در برد دستگاه منجر به تعویض کل برد، خرابی دوباره و خرابی کلی پکیج گردد. لذا پیشنهاد می‌کنیم مشکلات خود را به تعمیرگاه‌های تخصصی و دارای مجوز تعمیر پکیج بوش در اصفهان بسپارید.

تعمیر برد الکترونیکی پکیج بوش در اصفهان

شرایط نگهداری پکیج بوش اصفهان

پکیج های دیواری بوش که در طول مدت زمستان که به صورت شبانه روز در حال کار هستند می بایست هر دو سال یکبار توسط مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز تعمیر پکیج در اصفهان سرویس شوند. این سرویس نقش عمده ای در بالا بردن راندمان پکیج و دیرتر خراب شدن قطعات پکیج دارد . نصب ، سرویس و نگهداری پکیج بوش به هیچ عنوان نباید توسط سرویس کاران غیر مجاز صورت گیرد .

نمایندگی پکیج بوش اصفهان

اصفهان پکیج تعمیرگاه مجاز پکیج های کمپانی بوش Bosch و یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج بوش در اصفهان می باشد که سالهاست به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند.

در بخش نمایندگی پکیج بوش در اصفهان ما همواره می کوشیم تا بهترین خدمات را به تمام نقاط اصفهان ارائه کنیم. مهم نیست که از کدام نقطه اصفهان باشید، فقط کافیست تا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با هماهنگی در محلتان حضور پیدا کنند.

ما با داشتن متخصص ترین تعمیرکاران در سطح اصفهان توانسته ایم تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات پکیج بوش با علم روز دنیا گره بزنیم و یکی از مراکز تعمیر به روز در این زمینه باشیم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.