یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

خرید عمده تابلو نوری LED

خرید عمده تابلو نوری LED یا تابلو شب خواب محصول جدید و متفاوت که دارای کیفیت ساخت بسیار بالا در جهت روشنایی فضای اتاق در دل شب می تواند یک ابزار کاملا کاربردی و مفید باشد که زیبایی اتاق را تا چند برابر افزایش می دهد. عموما تابلوهای لوکس گروه هنری پارس حس خوبی را به مخاطب می دهد و فضا را از یک حالت ثابت به فضای زنده تبدیل خواهد کرد.

خرید عمده تابلو شب خواب از مرکز هنری پارس 3D پنل نسل جدید تابلوهای چراغ دار که متشکل از چراغ های LED, SMD, NEON می باشد قابلیت جلوه های روشنایی به فضای اتاق شما را نیز فراهم می کند. تابلو شب خواب امروزه در بیاری از نقاط مختلف قابل استفاده است و زیبایی فضا را تا حد چشمگیری جذاب می کند. هم اکنون زیبایی در برابر چشمان شما چند برابر جذاب تر به نظر می رسد. فضاهایی که از تابلو خواب مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از اتاق خواب، سالن خانه، آشپزخانه، کافه، رستوران، مغازه ها، دفاتر کار و… می توان استفاده نمود.

از آنجایی که در نسل جدید همه به دنبال کالای کادوئی لوکس و زیبا هستند بد نیست با خرید عمده تابلو شب خواب فضایی که در آن هستند را بسیار زیبا و رمانتیک کنند. همه ی ما به زیبایی و آرامش محیط بسیار اهمیت می دهیم و آرامش فضا جزئی از قسمت زندگی ما است تا حس خوب یک زندگی ساده را داشته باشیم.

خرید عمده تابلو شب خواب

تابلو چراغ دار ساخت کجاست؟

از ابتدا همه چیز از چیزهای ساده شروع شد، همیشه ایده ها از کارهای کوچک نشعت می گیرد و در ادامه به کارهای بزرگ تبدیل می شود. با توجه به تجربیات پی در پی که به دست آورده ایم توانستیم نسل جدید تابلو چراغ دار شب خواب را به تولید انبوه برسانیم و برای 10 نفر بصورت مستقیم و 100 نفر بصورت غیر مستقیم کارآفرینی کنیم. در پی این روند تولید مرکز هنری پارس 3D توانسته از نسل جوان به بهترین حالت ممکن استفاده کند. این کالا 100% ایرانی است و تمام ایده های خلاق توسط یک تیم حرفه ای صفر تا صد با نظر جمعی از گرافیست های مطرح به طرح های جذاب نهایی دست پیدا کنند.

خرید عمده تابلو چراغ دار

اگر قصد خرید عمده تابلو شب خواب چراغ دار را دارید مستقیم از کارخانه تهیه کنید و با حذف دلال با قیمت پایین می توانید محصولات مورد نظرتان را تهیه نمایید. بهترین ها از آن شماست و محصولات ما با ۴۸ ماه گارانتی به همراه کارت گارانتی با کیفیت بالا برای مشتریان خود ارسال خواهیم نمود. با توجه به قوانین فروش این کالا لازم به ذکر است که تمامی محصولات با کارت گارانتی عرضه شده و مشتری موظف است تا تابلوهای شب خواب را به همراه کارت گارانتی به دست مشتری نهایی برساند.

در صورت قصد خرید عمده و اطلاع از لیست قیمت عمده تابلو چراغ دار می توانید با شماره ۰۹۳۳۳۲۳۲۰۱۰ تماس بگیرید و با کارشناس فروش صحبت های لازم را انجام دهید. این مجموعه به عنوان اولین مرکز هنری بصورت سراسری با ایده نو توانسته با اعتماد و اعتبار ۱۰ ساله فروش محصولات به صورت آنلاین قابل اعتماد و اعتبار باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.